5.0
gebaseerd op 291 reviews

Lovely Salon, very thorough personal service. Great knowledge and explanations.

Francien - meer dan een jaar geleden

Fijne behandeling weer en goed advies

Roos - meer dan een jaar geleden

Thank you for the wonderful treatment!

Mira - meer dan een jaar geleden
Mignon - meer dan een jaar geleden

Fantastisch. Hydrotherapie was eyeopener.

Marco - meer dan een jaar geleden

Heel leuk lief en professioneel geholpen .

Leny - meer dan een jaar geleden

Klasse zoals altijd: heldere informatie, zorgvuldige behandeling, goede service en allemaal prettige mensen.

Mirella - meer dan een jaar geleden

Heerlijke en fijne behandeling gehad door Sanne. Heel erg goede uitleg over mijn huid en wat het beste plan voor mij was. Kan niet wachten tot mijn volgende afspraak en ben benieuwd hoe mijn huid er straks uitziet.

Corinne - meer dan een jaar geleden

zoals altijd weer fantastisch; professioneel, gezellig en vertrouwd. Veel dank!

Camille - meer dan een jaar geleden

Best treatment ever in beautiful ambience. Very professional. Highly recommended.

Gosia - meer dan een jaar geleden