5.0
gebaseerd op 291 reviews

Very professional. Individual approach. Very happy. Thank you Marjoes.

Gosia - meer dan een jaar geleden

Anita heeft me echt heel erg goed geholpen met mijn eerste stap in de goede richting.
Met haar advies kan ik aan de slag en een vervolgafspraak zit zeker in de planning!

Merel - meer dan een jaar geleden

As always after visiting Phéau, I am a very happy and satisfied customer!!♥️

Elleke - meer dan een jaar geleden

Ik heb de hydrafacialbehandeling gehad en het was serieus next level goed. Mn huid was dof, onrustig en moe, en ik ging stralend naar buiten!
Echt een aanrader voor iedereen!

Charlotte - meer dan een jaar geleden

Super! Ik vertrouw Sanne blind met mijn gevoelige/gemengde (onzuivere) huid! Ze gaat zeer professioneel te werk en mijn huid verbeterd aanzienlijk na elke treatment.

Kaylee - meer dan een jaar geleden

Een behandeling bij Sanne van PHEAU is altijd fantastisch
Ik kom graag elke 6 weken terug

Miriam - meer dan een jaar geleden

Ik kom hier al jaren en zal hier nog lang komen. Het was weer precies wat ik nodig had :)

Stéphanie - bijna 2 jaar geleden

Hele fijne behandeling weer gehad. Dank je, Sanne!

Nynke - bijna 2 jaar geleden

Superfijne behandeling weer van Sanne 🥰

Sarah - bijna 2 jaar geleden

Geweldig! Dit was mijn eerste keer bij een huidtherapeut (schoonheidsspecialist) en ik vond het geweldig! Er wordt uitgebreid de tijd genomen om alles over je huid te vertellen en je krijgt veel bruikbare tips! Daarnaast is de behandeling zelf erg fijn. Er wordt uitgelegd met welke producten wordt gewerkt en waarom. Ook wordt verteld wat je kan voelen tijdens het aanbrengen van een product. De massage is heerlijk. Mijn huid is in geen tijden zo mooi en stralend geweest. Kortom, deze houden we erin!

Quirine - bijna 2 jaar geleden