5.0
gebaseerd op 291 reviews

Supergoed fijn geholpen
Ze nemen echt de tijd voor je.
Fijne omgeving

Dominque - ongeveer een jaar geleden

Deze keer was de behandeling wat uitgebreider! Fantastisch. Bedankt Anita, tot gauw weer.

Lia - ongeveer een jaar geleden

Weer een verrassende behandeling gehad van Sanne. Vandaag nog wat tijd om door Laren te wandelen, dat maakt een bezoek aan Pheau extra leuk.

Bertina - ongeveer een jaar geleden

Fijn en professioneel geholpen, Daniella kijkt goed naar wat er nodig is, hoe de huid zich ontwikkeld heeft en speelt daar op in!

Barbara - ongeveer een jaar geleden

Altijd een feestje en met een stralend gezicht de deur uit, wat wil je nog meer? Dank je wel weer Sanne ❤️!

Marloes - ongeveer een jaar geleden

Heel fijn geholpen door Anita. Het was een heerlijke behandeling. Direct weer een afspraak gemaakt. Ik kijk er nu al naar uit.

Lia - meer dan een jaar geleden

Was weer een heerlijke schoonheidsbehandeling bij Anita. Echt een aanrader!

Eveline - meer dan een jaar geleden

Heerlijke behandeling gehad door zeer ervaren dame! Ze kon mij zoveel vertellen over mijn huid ze had zo veel kennis! Ik kom zeker terug stiekem heb ik al een afspraak voor volgende week gemaakt😉

Inez - meer dan een jaar geleden

Een fijne, professionele behandeling gehad vanmiddag, in een mooie en zeer schone salon. Ik liep fris en stralend de deur uit en kom hier zeker terug!

Marieken - meer dan een jaar geleden

Anita is altijd top

Mariska - meer dan een jaar geleden