Prettig, spannend, ik ben benieuwd naar het resultaat van de behandeling
Dat is binnenkort heeft de cosmetisch arts Micky gezegd
M.J
-
10 maanden geleden
Super fijn!
Sabina
-
10 maanden geleden
Top behandeling de hydro facial
Marco
-
10 maanden geleden
Geweldig! Dank je wel voor je advies zie snel na mijn vakantie
Dannas
-
10 maanden geleden
Heerlijk!! Anita is fantastisch, gouden handen!
Judith
-
11 maanden geleden
Altijd zo super fijn, zoveel kennis en precies wat mijn huid nodig heeft. Dankjewel Sanne!
Anouk
-
11 maanden geleden
Dank je wel Daniela!
Karolien
-
11 maanden geleden
Vriendelijk, deskundig, vlot
Marion
-
12 maanden geleden
Heel fijn!! Superservice.
Lottie
-
12 maanden geleden
Met een heerlijke zachte huid weer naar buiten. Erg fijn dat Anita goed heeft gekeken waar mijn huid behoefte aan had en ipv masker mijn huid heeft gekneed. Erg fijn
Marielle
-
ongeveer een jaar geleden