5.0
gebaseerd op 291 reviews

Prettig, spannend, ik ben benieuwd naar het resultaat van de behandeling

Dat is binnenkort heeft de cosmetisch arts Micky gezegd

M.J - 10 maanden geleden

Super fijn!

Sabina - 10 maanden geleden

Top behandeling de hydro facial

Marco - 10 maanden geleden

Geweldig! Dank je wel voor je advies zie snel na mijn vakantie

Dannas - 10 maanden geleden

Heerlijk!! Anita is fantastisch, gouden handen!

Judith - 11 maanden geleden

Altijd zo super fijn, zoveel kennis en precies wat mijn huid nodig heeft. Dankjewel Sanne!

Anouk - 11 maanden geleden

Dank je wel Daniela!

Karolien - 11 maanden geleden

Vriendelijk, deskundig, vlot

Marion - 12 maanden geleden

Heel fijn!! Superservice.

Lottie - 12 maanden geleden

Met een heerlijke zachte huid weer naar buiten. Erg fijn dat Anita goed heeft gekeken waar mijn huid behoefte aan had en ipv masker mijn huid heeft gekneed. Erg fijn

Marielle - ongeveer een jaar geleden