5.0
gebaseerd op 291 reviews

Ik vond het echt heerlijk! En de volgende dag zag ik ook weer hoe mooi mijn huid was! Ik kreeg ook complimenten erop. Dus ik kom heel graag weer terug

Sabina - ongeveer een jaar geleden

Was een heerlijke behandeling en goed advies gekregen

Martine - ongeveer een jaar geleden

Echt top! Goed advies, aardig personeel en echt het geld waard

Lianne - ongeveer een jaar geleden

Altijd fijn bij Sanne! Ze heeft zoveel kennis en na haar behandeling ziet mijn huid er altijd stralend uit.

Judith - ongeveer een jaar geleden

Very thankful for the great treatment!

Mira - ongeveer een jaar geleden

Superfijn en ontspannend en een uitje om naar uit te kijken. Anita is zeer professioneel en ontzettend gastvrij.

Janny - ongeveer een jaar geleden

Heel fijn, de dame in kwestie dacht ook fijn mee en heeft de behandeling naar aanleiding van de input ook aangepast. Kortom, erg van genoten!

Kimberly - ongeveer een jaar geleden

Vandaag weer een superfijne behandeling van Anita gehad. Deze behandeling was is onlangs aan de bestaande behandelingen toegevoegd. Heerlijk om weer iets nieuws uit te proberen. Deze behandeling was zeker voor herhaling vatbaar. De producten van IS Clinical werden gebruikt. Deze zijn superfijn. Ik heb meteen een aantal producten gekocht. Dankjewel Anita. 👌

Lia - ongeveer een jaar geleden

Amazing!!

Pippa - ongeveer een jaar geleden

Heerlijke behandeling
Enorm bekwame schoonheidsspecialiste met kennis van zaken

Nina - ongeveer een jaar geleden