5.0
gebaseerd op 291 reviews

Hydrafacial gehad afgelopen vrijdag. Ik werd dit keer geholpen door Anita. Heerlijke behandeling gehad en naderhand alleen maar complimenten ontvangen. Absolute aanrader!

Emily - 10 dagen geleden

De behandeling (Fern techniek) bij Myrthe is top! Ze neemt rustig de tijd om wensen en mogelijkheden goed door te spreken. Behandeling is rustig en precies en blij met het resultaat dat zich na enige tijd laat zien.

Erna - 13 dagen geleden

It was my first time going to Pheau and Sanna did my derma planing and I'm very heavy with the results, she did a great job. Not many people do derma planing in The Netherlands but I'm glad that I found Pheau for my skincare routine.

Judith - 17 dagen geleden

Sanne is my go to specialist for all things skin for over 5 years. My skin has improved dramatically along with my knowledge that I get from Sanne with every visit. The space is inviting calm and luxurious and the products are exquisit. Highly recommend.

Alina - 24 dagen geleden

Het was weer super bij Anita! Ga altijd heel erg ontspannen weer de deur uit!

Hannah - 26 dagen geleden

This is my sixth Venus treatment and I am very happy with the result. Daniela is so professional and incredibly skilled within her field.

Kerstin - 30 dagen geleden

Heel goed! Gedegen en kundig advies, denkt mee en fijne, ontspannende behandeling waarin ze flexibel is in toevoegen van producten of deel behandelingen. Dikke aanrader!

Linda - ongeveer een maand geleden

Geweldige behandeling door echte professionals. Er wordt gewerkt met hoogwaardige, natuurlijke producten en dat voel je in alles. Absoluut een aanrader, ik kom hier al jaren met alle vertrouwen terug.

Josine - ongeveer een maand geleden

Ik ben zó blij met de gezichtsbehandelingen van Daniela bij Pheau!
Na slechts 3-4 behandelingen zie ik al een enorm verschil in mijn huid: frisser, egaler en veel meer glow. Daniela neemt echt de tijd, geeft eerlijk advies en werkt super professioneel. Je merkt meteen dat ze veel kennis heeft en kijkt echt naar wat jouw huid nodig heeft.

Ik voel me nu helemaal klaar voor de bruiloft!
Absoluut een aanrader als je op zoek bent naar zichtbare verbetering én een fijne, ontspannen ervaring.

Monica - ongeveer een maand geleden

Ik ben heel professioneel en fijn behandelt bij binnenkomst en de behandeling zelf.

Mahacine - ongeveer een maand geleden