Super vriendelijk en fijne ervaring
Daniela is kundig en heeft mij wederom fantastisch geholpen.
Altijd fijn met Sanne, professioneel advies en een kletspraatje.
Mijn eerste behandeling was super! Er werd aandacht besteed aan de intake met uitgebreide toelichting en behandelplan. Met veel aandacht en zorg behandeld vervolgens. Ik ben supertevreden en kijk uit naar mijn traject!
Weer heerlijk genoten bij Anita!
Daniela is kundig en heel vriendelijk. Wederom fantastisch geholpen.
Hele fijne behandeling en uitleg van Sanne. Ook heb ik haar advies gevolgd en het serum gebruikt en direct de volgende dag al resultaat!
Kwaliteit, Toewijding, Goed advies….. kortom een uur totaal van de wereld en een prachtige huid als eindresultaat
Super fijn, Sanne is zo kundig en de salon is prachtig!
Het was weer superfijn en mijn huid kan er weer een aantal weken tegenaan. Blij met jullie!