5.0
gebaseerd op 291 reviews

Super vriendelijk en fijne ervaring

Mignon - 3 maanden geleden

Daniela is kundig en heeft mij wederom fantastisch geholpen.

Mireille - 3 maanden geleden

Altijd fijn met Sanne, professioneel advies en een kletspraatje.

Sarah - 4 maanden geleden

Mijn eerste behandeling was super! Er werd aandacht besteed aan de intake met uitgebreide toelichting en behandelplan. Met veel aandacht en zorg behandeld vervolgens. Ik ben supertevreden en kijk uit naar mijn traject!

Amal - 4 maanden geleden

Weer heerlijk genoten bij Anita!

Pauline - 4 maanden geleden

Daniela is kundig en heel vriendelijk. Wederom fantastisch geholpen.

Mireille - 5 maanden geleden

Hele fijne behandeling en uitleg van Sanne. Ook heb ik haar advies gevolgd en het serum gebruikt en direct de volgende dag al resultaat!

Noa - 5 maanden geleden

Kwaliteit, Toewijding, Goed advies….. kortom een uur totaal van de wereld en een prachtige huid als eindresultaat

Marie-Cecile - 5 maanden geleden

Super fijn, Sanne is zo kundig en de salon is prachtig!

Emma - 5 maanden geleden

Het was weer superfijn en mijn huid kan er weer een aantal weken tegenaan. Blij met jullie!

Hannah - 5 maanden geleden