5.0
gebaseerd op 291 reviews

Super fijn, altijd even vriendelijk! En goede adviezen!

Femke - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijke behandeling gehad, met veel uitleg waar ik echt iets mee kan!

Kimiko - meer dan 2 jaar geleden

Beste behandeling die ik heb gehad. Veel geleerd van Sanne. Je voelt aan alles dat ze heel erg ervaren is en ook gewoon een heel prettig persoon. Ik heb haar al aan vriendinnen aangeraden.

Lonneke - meer dan 2 jaar geleden

I love my treatments at Pheau. Many years and counting :-)

Alina - meer dan 2 jaar geleden

Super fijne ervaring met veel zorg en kennis

Christine - meer dan 2 jaar geleden

Ik heb vandaag een heerlijke HydraFacial behandeling gehad van Anita. Was een fijne start van het weekend was dit. Anita is zeer kundig, fijn en bovendien erg gezellig. Ik ga stralend het weekend in!

Charlotte - meer dan 2 jaar geleden

top service en behandeling, as always

Nora - meer dan 2 jaar geleden

Professioneel en prettig. Een aanrader.

JM - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Mijn huid voelde echt veel beter aan na behandeling. Fijne sfeer ook zowel mbt de salon als de schoonheidsspecialiste.

Inge - meer dan 2 jaar geleden

Een behandeling bij Pheau is altijd weer een feestje. Heerlijk!

Hannah - meer dan 2 jaar geleden