5.0
gebaseerd op 291 reviews

Weer heel goed geholpen door Sanne, en samen bekeken wat voor stappen ik verder nog zou kunnen zetten qua huidverbetering. Zo blij met Pheau!

Hannah - bijna 2 jaar geleden

Zeer vriendelijk, geduldig en kundig.

Oeda - ongeveer 2 jaar geleden

Hele fijne ervaring en behandeling door Anita. Ben van plan dit met enige regelmaat te gaan vervolgen. Echt super!!

Karin - ongeveer 2 jaar geleden

Heel erg genoten, veel geleerd, heerlijk ontspannen en met een fantastische glow naar buiten gelopen. Dank je wel, Sanne! Ik kom graag terug.

Sophia - ongeveer 2 jaar geleden

Zelden zo een fijne behandeling gehad, dankjewel Anita!

Sophie - ongeveer 2 jaar geleden

De behandeling door/bij Anita was zeer prettig!

Els - ongeveer 2 jaar geleden

Hele fijne behandeling gehad, veel advies, Sanne is een hele vriendelijke vrouw die veel van de huid af weet. Ik kom zeker terug.

Nynke - ongeveer 2 jaar geleden

Mijn huid is weer goed gereinigd!
De natuurlijke glow is weer terug.
Ik kom over een paar maanden weer terug!
Voor iedereen aan te raden, zeker als je wat oneffenheden hebt.

Patricia - ongeveer 2 jaar geleden

Simply amazing - will be back!! :)

Laura - ongeveer 2 jaar geleden

Fijn gesprek gehad met Anita maar vooral een hele fijne professionele behandeling. Ik liep met een mega mooie JeLo glow stralend de deur uit. Tegelijk mijn wenkbrauwen weer strak geëpileerd. Erg mooi.

Nicole - ongeveer 2 jaar geleden