5.0
gebaseerd op 291 reviews

As always, amazing experience with Sanne at Pheau. She takes her time explaining the process before any treatment and gives quality attention to your skin & wellbeing. Love this me time experience.

Candice - meer dan 2 jaar geleden

In november ging ik na mijn peeling van september tegen pigmentatie, voor een vervolgafspraak . Ik wilde heel graag de vivace behandeling proberen . Ik vond het van te voren erg spannend omdat ik niet wist of de behandeling pijnlijk zou zijn of niet . De salon is prachtig en erg schoon . Ik kreeg goede uitleg van Sanne en ze beschreef stap voor stap wat er ging gebeuren . Ik voelde mij enorm op mijn gemak. Gelukkig kan er bij deze behandeling verdovende crème gebruikt worden . De behandeling met het vivace apparaat was helemaal goed te doen . Sommige plekken waren gevoeliger dan andere plekken maar Sanne praatte er goed doorheen :) . Na een uur was alle roodheid verdwenen . Na drie weken enorm blij met het resultaat . Huid is egaler en lijn tjes verminderd .
Ik draag minder foundation . Ik krijg enorm veel complimenten .

Tessa - meer dan 2 jaar geleden

Professioneel, supervriendelijk, heel uitgebreid en to the point

Jill - meer dan 2 jaar geleden

Je bent een topper!

Shawny - meer dan 2 jaar geleden

Professioneel en vriendelijk! Veel mogelijkheden qua behandelingen.

Oeda - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijk om er weer te zijn. Fijne behandeling en prachtige locatie

Linde - meer dan 2 jaar geleden

Super, great advice from Anita!!
Great!

Nikki - meer dan 2 jaar geleden

Zeer prettig ontvangen en vakkundig behandeld!

Patrice - meer dan 2 jaar geleden

Je bent de beste, echt genieten en daarna stralen ✨

Marloes - meer dan 2 jaar geleden

Wat fijn dat ik Sanne weer gevonden heb, nu in haar prachtige nieuwe zaak in Laren! De facial was zoals altijd heerlijk, mijn huid is weer blij!

Caro - meer dan 2 jaar geleden