5.0
gebaseerd op 291 reviews

Super fijne salon waar ze erg veel ervaring hebben. Een aanrader♥️

Sammy - ongeveer 2 jaar geleden

Loved it!

Emily - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd fijn bij lieve Anita!

Hannah - ongeveer 2 jaar geleden

Hele fijne behandeling en goed advies gekregen.

Caroline - ongeveer 2 jaar geleden

Super ervaring gehad! Ben heel blij om mijn skin care traject bij jullie verder door te zetten!

Chrystal - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd fijn bij Sanne, Marjoes en Anita! Wat een vakvrouwen.

Margretha - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd weer een feestje! Zonder Sanne zou ik niet weten hoe mijn huid eraan toe zijn zijn ☺️

Valence - ongeveer 2 jaar geleden

Super blij met de eerste behandeling, en de gepersonaliseerde intake. Sanne nam alle tijd en heeft zo waanzinnig veel kennis!

Yvonne - ongeveer 2 jaar geleden

Eerste keer voor mij een treatment te krijgen. Zeer vriendelijke en informatieve intake. De behandeling was heel erg prima! Na de behandeling een persoonlijk plan voor verdere behandeling.

Kyle - ongeveer 2 jaar geleden

Heerlijke behandeling. Schoonheidsspecialiste Anita heeft goed door wat mijn huid nodig heeft. Goede adviezen en fijne producten voor thuis.

Jeannette - ongeveer 2 jaar geleden