5.0
gebaseerd op 291 reviews

Wat heb ik genoten van de heerlijke behandeling, wat een cadeau! ik ben heel erg verwend...dank lieve dames!

Kim - meer dan 2 jaar geleden

Zo fijn en ontspannen al bij de ontvangst, en een op maat gemaakt behandeling. Tussendoor goede adviezen voor je huid en even het leven doornemen. Altijd goed!

Karin - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijke ontspannen gezichtsbehandeling gehad! Zeker voor herhaling vatbaar.

Marina - meer dan 2 jaar geleden

Het was een hele fijne behandeling, de eerste keer dat ik de HydraFacial onderging. Anita legde alles goed uit en gaf goede tips. Heel blij met jullie bij Phēau!

Hannah - meer dan 2 jaar geleden

Sanne is erg deskundig en denkt goed mee m.b.t. de conditie van je huid. Ze legt alles goed uit en creëert een behandelplan op maat. Ook neemt ze ruim de tijd om je goed te adviseren en effectief te behandelen. Een absolute aanrader!

Elisabeth - meer dan 2 jaar geleden

heel prettig en zeer deskundig

Elies - meer dan 2 jaar geleden

Goed als altijd :) weer enorm bedankt mijn huid voelt herboren ❤️

Stéphanie - meer dan 2 jaar geleden

Je voelt je vanaf het begin af aan alsof je in de watten wordt gelegd, prachtige omgeving met veel expertise. Met de mooiste apparatuur en de fijnste snufjes, ik loop altijd met een mooie glow weer naar buiten!

Sophie - meer dan 2 jaar geleden

Wat een vakkundige behandeling. Sanne snapt helemaal wat ik wil bereiken en zij weet hoe. Super! Dankjewel lieve Sanne

Nicole - meer dan 2 jaar geleden

Best facial in the Netherlands. Very professional, very clean , super cozy ambiance. Highly recommended.

Gosia - meer dan 2 jaar geleden