5.0
gebaseerd op 291 reviews

Sanne was extremely knowledgeable and honest during my treatment. She gave me a plan going forward and I’m super happy I’ve found a salon.

Candice - meer dan 3 jaar geleden

Een uitstekende HydraFacial behandeling ondergaan bij Anita wat ik heel fijn heb ervaren 👍🏻

Rouhinne - meer dan 3 jaar geleden

Ik woon net in Laren dit was mijn eerste bezoek aan de salon ik vond het uitermate prettig en vakkundig voor herhaling vatbaar.

Linda - meer dan 3 jaar geleden

Uitgebreide intake. Behandeling was super. Goede uitleg en fijne behandeling. Bijzonder om eens een scan van je gezicht te zien. Om behandelplan gevraagd en dit wordt uitgewerkt. Dit ontvang ik nog per email. Ik ging zeer happy de deur uit. Heerlijk!

Astrid - meer dan 3 jaar geleden

Heel professioneel. Duidelijk en zeer goed advies. Geweldige behandeling.

Conny - meer dan 3 jaar geleden

Erg plezierige 1e afspraak+ facial behandeling gehad

Linda - meer dan 3 jaar geleden

Heerlijk en zoveel geleerd weer.

Carola - meer dan 3 jaar geleden

Heerlijke behandeling en veel geleerd over verzorging van de huid!

Sylvana - meer dan 3 jaar geleden

Vandaag ben ik weer bij Sanne geweest. The vibe bij binnenkomst is heel erg prettig. De salon ziet er prachtig uit en is zeer schoon . Ik koos vandaag voor de hydrafacial behandeling. Mijn huid voelt zacht en schoon en is heel erg glowy. Sanne legt alles goed uit wat er gaat gebeuren . Super voldaan gevoel bij vertrek met wederom goed advies . Ik kom snel weer in deze prachtige salon op de perfecte locatie.

Tessa - meer dan 3 jaar geleden

Super fijne behandeling en mooie salon. Ik ben verkocht!

Pauline - meer dan 3 jaar geleden