Erg fijne ervaring/behandeling gehad! Er hangt een fijne rustige sfeer in de salon en de medewerkers komen erg professioneel over. Zeker een aanrader :)
Suus
-
bijna 4 jaar geleden
Heb meteen het idee dat m’n huid ervan is opgeknapt! En ik ook, heerlijke nekmassage erbij.
Alouschka
-
bijna 4 jaar geleden
Behandeling perfect afgestemd op mijn huid, professioneel advies, prachtige en serene behandelkamers.
Marieke
-
bijna 4 jaar geleden
Geweldige behandeling. Sanne neemt echt de tijd en is heel professioneel. Behandeling was boven verwachting!
Anna
-
bijna 4 jaar geleden
Vakkundig, vaardig en vriendelijk!
Eleonora
-
bijna 4 jaar geleden
Vera
-
bijna 4 jaar geleden
Annika
-
bijna 4 jaar geleden
Professionele aanpak, behandelingen die echt wat voor je huid doen!
Thirza
-
bijna 4 jaar geleden
Een hele fijne behandeling waarin Danny mij goed heeft geadviseerd!
Samya
-
bijna 4 jaar geleden
Michelle
-
bijna 4 jaar geleden