5.0
gebaseerd op 291 reviews

Erg fijne ervaring/behandeling gehad! Er hangt een fijne rustige sfeer in de salon en de medewerkers komen erg professioneel over. Zeker een aanrader :)

Suus - bijna 4 jaar geleden

Heb meteen het idee dat m’n huid ervan is opgeknapt! En ik ook, heerlijke nekmassage erbij.

Alouschka - bijna 4 jaar geleden

Behandeling perfect afgestemd op mijn huid, professioneel advies, prachtige en serene behandelkamers.

Marieke - bijna 4 jaar geleden

Geweldige behandeling. Sanne neemt echt de tijd en is heel professioneel. Behandeling was boven verwachting!

Anna - bijna 4 jaar geleden

Vakkundig, vaardig en vriendelijk!

Eleonora - bijna 4 jaar geleden
Vera - bijna 4 jaar geleden
Annika - bijna 4 jaar geleden

Professionele aanpak, behandelingen die echt wat voor je huid doen!

Thirza - bijna 4 jaar geleden

Een hele fijne behandeling waarin Danny mij goed heeft geadviseerd!

Samya - bijna 4 jaar geleden
Michelle - bijna 4 jaar geleden