5.0
gebaseerd op 291 reviews

Wonderful! Everyone is friendly and Sanne explained everything she did and just knew so much. The new location is gorgeous, immaculately clean and I just had a lovely experience and will be back.

Nathalie - ongeveer 4 jaar geleden

Sanne heeft zeer veel expertise en ze is heel prettig in de omgang. Ik kom hier op regelmatige basis en dat blijf ik hele graag doen!

Ellen - ongeveer 4 jaar geleden

Het was weer een heerlijke behandeling, zeker de moeite waard om een extra stukje te rijden.

Rutger - ongeveer 4 jaar geleden

Prachtige nieuwe locatie in centrum van Laren. De behandeling en de professionele begeleiding zijn van zeer hoog niveau.

Josine - ongeveer 4 jaar geleden

Absolute aanrader! Heerlijke behandeling gehad door een zeer ervaren en professionele specialist.

Miriam - ongeveer 4 jaar geleden
Nelly - ongeveer 4 jaar geleden
Noortje - ongeveer 4 jaar geleden

Ik kreeg een lekker kopje koffie, er werd ook een foto gemaakt van mij gezicht en was interessant op te zien. Werd weer fantastisch geholpen!

Eva - ongeveer 4 jaar geleden

Hele fijne behandeling, vriendelijk personeel en goed advies!

Roos - meer dan 4 jaar geleden
Pascale - meer dan 4 jaar geleden